Ogromna kasa na broń masowego rażenia.. Propaganda, manipulacja, dezinformacja. Aby ukryć „liść prawdy”, muszą zasadzić „las propagandy”? Uczmy się umiejętnie rozmontowywać kłamstwa, odkrywać fałszywą prawdę (zaprzeczenie prawdy). Propaganda, dezinformacja i manipulacja, oswajanie ludzi z kłamstwem ukrytym pod płaszczem ckliwych frazesów odnoszących się do dobra ogółu, wspierana środkami publicznymi lub mamoną globalnych koncernów to dziś potężna broń masowego rażenia. Podobnie jak dawno temu już zainstalowana w świadomość społeczeństw poprawność polityczna i sprawiedliwość społeczna. Tresura, judaszyzm, zastępcza etyka, oswajanie mas z fałszywą prawdą trwa w najlepsze. Buduje się nową totalitarną Wierze Babel, niszcząc wolność, własność, jednostkę, dla utopijnego i fałszywego globalistycznego „dobra ogółu”. Historia świata ukazała już nie jeden raz jak fałszywe, utopijne doktryny „fałszywego dobra”, mieliły w bezdusznej maszynce do mięsa dziesiątki milionów ludzi.
gazetaprawna.pl: „Media publiczne dostaną z państwowej kasy nie 2 mld zł, lecz jeszcze więcej – 2,7 mld zł” [ŹRÓDŁO: https://serwisy.gazetaprawna.pl/media/artykuly/8600424,budzet-tvp-dodatkowe-pieniadze-abonament.html]
Dariusz Wyszukiwacz [Facebook] napisał: „Google i YouTube ogłaszają dziś dotację w wysokości 13,2 mln $ dla International Fact-Checking Network (IFCN), działającej przy non-profit Poynter Institute, na uruchomienie nowego Global Fact Check Fund, wspierającego sieć 135 organizacji sprawdzających fakty z 65 krajów, posługujących się ponad 80 językami. Jest to największa dotacja Google i YouTube na rzecz sprawdzania faktów. Global Fact Check Fund pomoże organizacjom sprawdzającym fakty w rozbudowie istniejących lub uruchomieniu nowych inicjatyw, które podniosą rangę informacji, podniosą wiarygodność źródeł i zmniejszą szkodliwość dezinformacji na całym świecie. Organizacje fact-checkingowe mogą wykorzystać fundusze na włączenie nowych technologii, stworzenie lub rozszerzenie śladów cyfrowych, optymalizację narzędzi weryfikacyjnych i zwiększenie możliwości pogłębienia zaangażowania odbiorców poprzez innowacyjne formaty opowiadania historii, takie jak audio, wideo lub podcasty. Fundusz zostanie otwarty na początku 2023 roku„. [ŹRÓDŁO: https://blog.google/outreach-initiatives/google-news-initiative/how-google-and-youtube-are-investing-in-fact-checking/?fbclid=IwAR17rYyzETMmAyQbrBYmfVg_OxLiJs-Ju3_hpi_Z47CO6OisZLfm_c8s1bw]